ahye! måndag!

Sjukaste veckan är äntligen förbi!..
Hade roligt tills onsdag, då jag började må kasst.. Blev värre och värre, feber, förkylning, hosta.
Fredag besöker jag Göingekliniken och för penecillin och har förmodlingen lunginflammation, yay!
Sovit hos mamma sen i fredags och fått sjukaste nyheten direkt från Kina, ska man skratta eller gråta?
Ska hem och ta hand om stackars lägenheten som stått ensam allt för länge nu.. usch!
Jaha, sen är jag ensam också, vill ha man, vill inte ha, vill bo hemma, vill bo hemifrån, vadfan?
Beslutsångest till max, kunde man inte fått en instruktionsbok om hur man ska leva livet för bästa möjliga chans till lycka? Nejdå, gör allt så komplicerat som möjligt!
Tack för mig!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0